Hlavní navigace

Robot Advee – přelomová technologie na trhu reklamy

2. 12. 2010

Sdílet

Chytrý stroj má vlastní osobnost a specifické chování, což vytváří dojem „živé“ umělé inteligence.

Minulý týden byl na soutěži POPIA AWARDS odborné veřejnosti představen první český autonomní robot. Jde o světovou novinku v oblasti Digital Signage. V soutěži bodoval hned třikrát, zvítězil v sekci Novinky, vyspělé technologie, získal ocenění za nejlepší materiálovou a technickou inovaci a cenu za kreativitu. Reklamní robot Advee je zcela nové a mimořádně účinné reklamní médium komunikující se zákazníky interaktivním způsobem. Robot se umí sám rozhodovat, hovořit se zákazníkem a rozpoznat jejich tváře. V březnu příštího roku se společnost Bender Robotics se svým robotem zúčastní evropské soutěže POPAI AWARDS Paris ve Francii.

Reklamní robot Advee nabízí zcela novou a unikátní zážitkovou reklamu v místě prodeje. Díky přednastaveným modulům dokáže v rámci dané reklamní kampaně interaktivně komunikovat se zákazníky. Reklamní robot Advee má vlastní osobnost a specifické chování, což vytváří dojem „živé“ umělé inteligence. Aktivně hledá a oslovuje klienty, přehraje jim na velkém displeji video či nabídne možnost zahrát si interaktivní videohru. Zákazník získá informace, slevový kupon nebo je zaveden přímo k prodejci. Advee disponuje zásobou více než tisícovky letáků a výkonnou termotiskárnou, která umožňuje dotisk aktuálních reklamních informací.

Robot je vybaven jedinečnou technologií ART – Advertising Robot Technology, kterou vyvinula společnost Bender Robotics speciálně pro účely reklamních robotů. Tento komplexní systém umožňuje robotu zcela autonomní inteligentní pohyb ve zvolené oblasti, interaktivní komunikaci s uživateli i jeho vzdálenou správu. Pro maximalizaci reklamního efektu na specifický cílový segment je možné modifikovat grafiku pláště robota, jeho osobnost či celkový design.

„Expertní analýzy výzkumných a poradenských firem signalizují, že na vyspělých trzích je 70 procent nákupních rozhodnutí učiněno přímo v prodejně. Nejzajímavějších 25 procent nakupujících přitom generuje 70 procent s tím spojeného zisku,“ říká Šimon Chudoba, jednatel společnosti Bender Robotics. „I díky tomu, že je reklamní robot Advee absolutní novinkou na trhu, dokáže upoutat pozornost zákazníka a splnit tak zadavateli reklamy jeho přání, tedy prodat zboží.“

Praktické využití reklamní robot Advee nalezne v oblasti digital signage, v marketingových kampaních firem, ale například i ve VIP zónách, v kongresových centrech, muzeích, letištních halách, veletrzích či sportovních areálech, kde klientům kromě zábavy poskytne také požadované informace, případně je zavede na hledané místo. Využít ho pro svou prezentaci mohou také veřejné a státní instituce jako jsou kraje, města či zastoupení České republiky v EU.

Výrobcem reklamního robota Advee je firma Bender Robotics zaměřená na vývoj a praktickou aplikaci nejnovějších technologií v oblasti autonomní mobilní robotiky. Bender Robotics sídlí v Jihomoravském inovačním centru, které se zaměřuje na podporu špičkových inovativních projektů.

Soutěž POPAI  AWARDS o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace patří mezi vrcholné události oboru. Prezentuje nejnovější prostředky in-store komunikace, systémy podpory prodeje a další podpůrné propagační nástroje. Probíhá za podpory světové asociace POPAI a pod odbornou garancí POPAI France, která je organizátorem celoevropské soutěže POPAI  AWARDS Paris v Paříži.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku