Hlavní navigace

Nové aktivity pro Informační linky

4. 5. 2015

Sdílet

 Autor: © Oleksandr - Fotolia.com
Do budoucna se chce společnost vydat směrem k asistenci a poskytovat zprostředkování vybraných služeb zdarma. Nově osloví také online zákazníky prostřednictvím mobilní aplikace.

Linky 1188 a 1180 mají v České republice dlouholetou tradici. Nyní je provozuje společnost Informační linky, která vznikla v roce 2012 a jejíž majoritním vlastníkem je investiční skupina KKCG. V rámci různých aktivit ročně odbaví přes 4 miliony požadavků. V současné době buduje celorepublikovou síť řemeslnických služeb a obdobné pokrytí plánuje také pro některé další služby. „Chceme se posunout od poskytovatele informací k asistenci, kde zprostředkování bude pro zákazníky zdarma,“ dodává Milan Roušar, ředitel společnosti Informační linky. Plánována je celá řada dalších služeb, které si zákazník bude moci objednat bezplatně. Díky pečlivému výběru partnerů dokáže zajistit kvalitu a spolehlivost poskytovaných služeb.

 

Společnost chce nově oslovit také potenciální i existující on-line  uživatele a to prostřednictvím mobilní aplikace. V aplikaci bude možná agregace různých typů poptávek, a zákazníci budou moci požadované služby objednat zdarma. Online uživatelé budou také moci využít pohodlný rezervační systém na nových webových stránkách společnosti. „Ti, kteří preferují on-line prostředí dnes tvoří výraznou část trhu, a proto se naše aktivity přirozeně ubírají tímto směrem“, dodává Milan Roušar.

 

Ve spojení s hokejovým mistrovstvím světa nabízeké Informační linky své služby kromě již poskytované češtiny a angličtiny, též v němčině a ruštině. Jedná se zejména o bezplatné objednání taxislužby, rezervace restaurace či hotelu, služby na cestách autem (autoservis, pneuservis či odtahovou službu), popřípadě další související služby spojené s řešením klíčových životních situací turistů do a v místě konání MS. Právě o segment zahraničních návštěvníků má služba zájem, je třeba ovšem překonat problém s přístupem k informačním linkám pro roamingové zákazníky.

Informační linky budou i nadále své služby cílit na všechny věkové skupiny s tím, že očekávají zájem především od aktivních lidí v produktivním věku.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku